Jouw vakgebied
  • Accountancy
  • Tax
  • Advisory
  • Technology & Data Science
  • HR Services
  • Staff
Ervaring
  • Werkstudent / stagiair(e)
  • 0 tot 2 jaar
  • 3 tot 5 jaar
  • Meer dan 5 jaar
Aantal uren
  • Parttime (24 uur)
  • Fulltime 32 tot 40 uur
zoek vacatures

Column van Roxanne Daris

Roxanne Daris denkt mee over de marketingvraagstukken van Crowe Foederer. In deze column de uitdaging van een goede bedrijfsnaam.

What's in a name?

Op het moment dat ik deze column schrijf, ben ik op vakantie in Spanje. Doorgaans is het vrij druk hier en reserveren we een tafeltje voor het avondeten. Ik bel een restaurant in het oude stadje en de dame vraagt op welke naam ze de reservering mag zetten? „Roxanne”, antwoord ik en de reservering is geregeld. Hoe makkelijk kan het zijn! Dat is wel eens anders, wanneer ik telefonisch mijn zakelijk e-mailadres achter moet laten om een e-mail te kunnen ontvangen. „Kunt u uw bedrijfsnaam nog één keer spellen? Wat zegt u? Crown Foederer? Crowe Howarth? Crowe Hauwert?” Nogmaals zeg ik voluit de bedrijfsnaam: „Crowe Horwath Foederer. Ik weet het, geen makkelijke naam.” Begrijp me niet verkeerd, we zijn trots op deze naam, want het internationale netwerk brengt ons verder. Het levert ons kennis en duurzame relaties met zowel ondernemers als internationale collega’s. Maar het zou (marketingtechnisch) wel iets makkelijker kunnen.

Het internationale netwerk Crowe Horwath heeft ervoor gekozen om vanaf deze zomer de naam te veranderen naar Crowe Global. En deze naam brengt het, of eigenlijk ons (nog) verder. Want met het weglaten van de naam Horwath wordt het niet alleen veel makkelijker, met het vereenvoudigen van de naam kunnen we nog meer de saamhorigheid en waarden van alle netwerkkantoren benadrukken.

Door de wijziging naar single brand Crowe versterken we onze internationale samenwerking binnen het netwerk, maar ligt de nadruk tegelijkertijd ook op onze lokale expertise. En nemen we als kantoor dan ook afscheid van een stukje historie? Zeker niet! Want aan onze Foederer-mentaliteit met gedreven en betrouwbare collega’s verandert niets!

Dus: What’s in a name? Niet alleen onze naam Crowe, maar ook ons logo zorgt voor herkenbaarheid binnen de financiële branche en op de arbeidsmarkt. De ‘pinnacle’ staat voor het hoogst haalbare niveau, waar wij als organisatie, maar zeker ook ik persoonlijk in mijn carrière naartoe wil groeien. Deze brand refresh geeft me hiervoor een mooie uitdaging!

Roxanne Daris
Marketing Crowe Foederer

Kies je
vakgebied

Welk vakgebied spreekt je het meeste aan?

  • Accountancy
  • Tax
  • Advisory
  • Technology & Data Science
  • HR Services
  • Staff

Kies je
carrière niveau

Op welk punt in jouw carrière sta je?

  • Werkstudent / stagiair(e)
  • 0 tot 2 jaar
  • 3 tot 5 jaar
  • Meer dan 5 jaar

Kies jouw
kracht

Wat vind je vooral belangrijk in jouw werk?

  • coachen en stimuleren van collega's
  • Klantcontact
  • Mezelf ontwikkelen
  • Breed takenpakket
  • Voorop lopen door Data Science
  • Samenwerking met verschillende disciplines
  • Internationaal netwerk

Kies je
werklocatie

In welke regio wil je werken?

  • Noord
  • Zuid