Management Assistant

Amsterdam
Parttime (24 uur)
3 tot 5 jaar
Interesse gewekt? Direct solliciteren

Over deze vacature

Kijk jij er naar uit om in een vlot, enthousiast en representatief team te komen werken? Dan ben jij de collega die we zoeken!
Als Management Assistent ben jij het gezicht van ons kantoor. Een functie waarin je écht je steentje kunt bijdragen.

Het kantoor is Amsterdam is een internationale omgeving met een informele sfeer. In deze functie ondersteun je de directie en onderliggende afdelingen met alle voorkomende werkzaamheden. Veel te doen, dus het is belangrijk dat je ‘slim’ werkt. Efficiënt en effectief dus!
 
 

Jouw kwaliteiten

Je bent flexibel;

  • Je kunt overzicht houden in de chaos;
  • Je bent een teamspeler;
  • Je kunt zelfleiderschap tonen;
  • Je bent goed in snel de juiste informatie vergaren;
  • Je bent ICT vaardig;
  • Je hebt opleiding op MBO niveau en relevante ervaring;
  • Je bent qua ervaring junior en toe aan een volgende stap.

En bovenal heb je zin in een superleuke uitdaging bij een mooi bedrijf!
 

Waar jij jouw kracht voor inzet

Als Management Assistant ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten. Of dit nu gaat om het ontvangen van klanten voor afspraken of het aannemen van de telefoon. Daarnaast biedt jij ondersteuning bij alle algemene kantoorzaken. Als management assistent werk je accuraat, ben je flexibel en vind je het leuk om administratieve ondersteuning aan collega’s te bieden. Rust in de chaos vinden is voor jou geen probleem en je vindt het leuk om op de hoogte te zijn van wat er speelt binnen de afdeling. Voor jou is communicatie in zowel het Nederlands als in het Engels geen probleem. In deze functie kun jij zelf je eigen werk inplannen en raak je niet in de stress als er andere werkzaamheden tussendoor komen
 

Wat jij van ons mag verwachten
  • Een marktconform salaris;
  • Een dynamische functie met een prettige balans tussen werk en privé;
  • Hier horen goede arbeidsvoorwaarden en een gezellig en hecht team uiteraard bij;
  • Een leuke werkomgeving op een mooie locatie met volop ruimte om je talent te laten zien;
  • Laptop van de zaak;
  • Daarnaast events als een nieuwjaarsfeest wat groots aangepakt wordt en meerdere leuke momenten in het jaar om even bij te praten met je collega’s van ook andere vestigingen;
  • Iedere dag kun je aansluiten voor een heerlijke lunch en op vrijdagmiddag is er tijd voor een drankje samen met collega’s in de bar of op het dakterras met de skyline van Amsterdam op de achtergrond;
  • Kom je met de auto ? Je kan vrij parkeren op het eigen parkeerterrein naast het kantoor;
  • 30 vakantiedagen bij fulltime dienstverband;
  • Zorg jij voor je ouder(s), partner, kind of andere naaste ? Wij hebben een mantelzorg regeling !

Er wordt goed voor onze medewerkers gezorgd!


Benieuwd naar wat wij als werkgever jou nog meer kunnen bieden?

Onze benefits

 

Jelte van der Burg Talent & Recruitment Business Partner

Sollicitatie in 5 stappen

01
Sollicitatie

We reageren binnen 5 werkdagen op jouw sollicitatie.

02
Kennismaking

Om te kijken of we bij elkaar passen hebben we eerst een kennismakingsgesprek. 

03
Vervolggesprek

Is er een klik? Dan ga je in vervolggesprek met de manager.

04
Voorstel

Je krijgt van ons een samenwerkingsvoorstel.

05
Aangenomen!

Welkom, je kunt aan de slag!