Manager Non-Profit Audit

Roermond
Fulltime (32 tot 40 uur)
Meer dan 5 jaar
Interesse gewekt? Direct solliciteren

Over deze vacature

Als manager van onze non-profit Auditpraktijk werk je zelfstandig aan controleopdrachten en begeleid je de assistenten van jouw afdeling. Dit geeft je energie en voldoening. Vanuit Crowe Foederer hebben we een sterk groeiende non-profit praktijk en bedienen we steeds meer gemeentes en andere non-profit organisaties in de controle van de jaarrekening. Je bent verder initiatiefrijk en creatief waardoor je vorm geeft aan de eigen carrière en de organisatie hierin meeneemt. Dit alles maakt je werk afwisselend en uitdagend.
 

Jouw kwaliteiten
  • Jij hebt een afgeronde Postmaster RA of bent hiermee in een afrondende fase en je hebt meer dan 6 jaar werkervaring in de accountancy;
  • Jij hebt ruime ervaring in de non-profit markt;
  • Jij bent sterk in stakeholdermanagement;
  • Jij deelt jouw ervaring en visie graag met je team;
  • Jij neemt graag de leiding over een verscheidenheid aan projecten;
  • Jij krijgt energie van het coachen en stimuleren van assistent-accountants in hun ontwikkeling;
  • Jij begeleidt en coördineert verschillende klanten waarbij de focus ligt op gemeentes en overige non-profit instanties (Denk aan: Woningcorporaties, afvalverwerkers, etc.)
Waar jij jouw kracht voor inzet

Je neemt verantwoordelijkheid voor het gehele klantenproces en vaktechnische proces. Je bent daarbij gesprekspartner en deskundige in je vakgebied met als doel een waardevolle en langdurige klantrelatie op te bouwen en onderhouden. Je ziet kansen in de non-profit markt en weet deze ook te benutten. Je weet je prioriteiten te stellen en je maakt duidelijke werkafspraken met het team zodat je samen komt tot een optimale uitvoering van de opdracht bij de klant. Zowel communiceren met de gemeenteraad en B&W als met junior assistent accountants in je team gaat je goed af.
 
 

Wat jij van ons mag verwachten
  • Elk vraagstuk bij Crowe is anders en geen klant hetzelfde en dat zorgt voor een breed scala aan interessante vraagstukken die je kunt aanpakken;
  • Daarnaast mag je van ons verwachten dat wij in jou investeren, door je te begeleiden en van feedback te voorzien zowel vakinhoudelijk als op het gebied van soft skills;
  • Een sterk groeiende en vaktechnische non-profit praktijk met volop mogelijkheden;
  • Je creëert zelf kansen en bespreekt je ambities;
  • Je doet mee met interne PE sessies om op meerdere gebieden je kennis te vergroten;
  • We hebben een open en informele cultuur waar naast werken ook tijd gemaakt wordt voor gezelligheid;
  • We hebben jaarlijks een nieuwjaarsfeest dat groots aangepakt wordt en gedurende het jaar hebben we sportieve activiteiten en natuurlijk ook borrels en uitjes.


Benieuwd naar wat wij als werkgever jou nog meer kunnen bieden?

Onze benefits

 

Tamara Damen Talent & Recruitment Business Partner

Sollicitatie in 5 stappen

01
Sollicitatie

We reageren binnen 5 werkdagen op jouw sollicitatie.

02
Kennismaking

Om te kijken of we bij elkaar passen hebben we eerst een kennismakingsgesprek. 

03
Vervolggesprek

Is er een klik? Dan ga je in vervolggesprek met de manager.

04
Voorstel

Je krijgt van ons een samenwerkingsvoorstel.

05
Aangenomen!

Welkom, je kunt aan de slag!