Manager Audit

Roermond
32-40 uur
Meer dan 5 jaar
Interesse gewekt? Direct solliciteren

Over deze vacature

Als Manager Audit zet jij koers naar succes met visie en daadkracht. No-nonsense, à la Crowe.

Als Manager van onze Auditpraktijk in Roermond ben jij de verbindende schakel tussen team en klant. Je werkt zelfstandig aan controleopdrachten voor een diverse groep klanten en combineert vakinhoudelijke diepgang met het aansturen en begeleiden van collega’s. Jij zorgt voor overzicht, kwaliteit én een prettige samenwerking. Deze rol biedt verantwoordelijkheid, uitdaging én volop ruimte om jezelf verder te ontwikkelen. Je bent initiatiefrijk en creatief, waardoor je niet alleen vorm geeft aan je eigen carrière, maar ook de organisatie hierin meeneemt. Dit maakt je werk afwisselend en inspirerend.
 

Jouw kwaliteiten
  • Jij deelt graag jouw ervaring en visie met je team en helpt hen te groeien;
  • Jij neemt graag de leiding over een verscheidenheid aan projecten;
  • Jij krijgt energie van het coachen van assistent-accountants en hen te ondersteunen in hun professionele ontwikkeling;
  • Jij volgt de actualiteiten en werkt mee om data-analyse te integreren in de controle aanpak bij klanten;
  • Jij hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en kunt klantvragen effectief omzetten naar concrete acties;
  • Jij bent een waardevolle sparringpartner voor zowel collega’s als klanten;
  • Een kwalitatieve dienstverlening met oog voor compliance staat bij jou hoog in het vaandel;
  • Jij begeleidt en coördineert de dienstverlening en werkt nauw samen met andere specialisten om klanten optimaal te ondersteunen;
  • Jij hebt een afgeronde Postmaster RA of bent hiermee in een afrondende fase en je hebt meer dan 8 jaar werkervaring in de accountancy.
Waar jij jouw kracht voor inzet

Je neemt verantwoordelijkheid voor het volledige klantenproces en het vaktechnische proces. Je bent een strategische sparringpartner voor klanten en bouwt duurzame relaties die verder gaan dan de cijfers. Je ziet kansen in de markt en benut deze om onze dienstverlening uit te breiden. Je geeft richting aan het team, stelt prioriteiten en zorgt voor duidelijke werkafspraken zodat jullie samen zorgen voor een optimale uitvoering bij de klant. Je bewaakt planning, budgetten en kwaliteit en behoudt het overzicht, ook in uitdagende situaties. Met jouw leiderschap stimuleer je samenwerking en ontwikkeling en help je ons kantoor klaarstomen voor de toekomst met digitale innovaties.
 

Wat jij van ons mag verwachten
  • Een goed salaris, afhankelijk van kennis en ervaring;
  • Voor je woon-werk en zakelijke reiskosten wordt er gezorgd;
  • 30 vakantiedagen en 8% vakantiegeld;
  • Een laptop en telefoonvergoeding krijg je natuurlijk ook;
  • We stimuleren een gezonde levensstijl met dagelijks vers fruit en een gezonde lunch;
  • Een pensioenregeling en de mogelijkheid om aanvullende verzekeringen via ons aan te sluiten;
  • Van grootschalige nieuwjaarsfeesten en kerstborrels tot de Crowe evenementen, hardloopwedstrijden en padeltoernooien,  Zomerparkfeest in Venlo, uitjes en activiteiten horen er ook gewoon bij!


Benieuwd naar wat wij als werkgever jou nog meer kunnen bieden?

Onze benefits

 

Pieke Van de Pas Junior Talent & Recruitment Business Partner

Sollicitatie in 5 stappen

01
Sollicitatie

We reageren binnen 5 werkdagen op jouw sollicitatie.

02
Kennismaking

Om te kijken of we bij elkaar passen hebben we eerst een kennismakingsgesprek. 

03
Vervolggesprek

Is er een klik? Dan ga je in vervolggesprek met de manager.

04
Voorstel

Je krijgt van ons een samenwerkingsvoorstel.

05
Aangenomen!

Welkom, je kunt aan de slag!